sofiamylife

Alla inlägg under april 2013

Av Sofia - - 13 april 2013 11:36

      SLUTAT BLOGGA.

Av Sofia - - 2 april 2013 11:13

Har varit bortrest så drf har jag inte kunnat blogga... :( Men jag har varit inne på lite sidor och ska snart bästella några nagel grejor, :D såg att man kunde bästella nagelfolie, i guld och silver,  Men så tänkte jag, funkar det inte med vanlig folie?  Så jag bästemde mig för att prova med vanlig folie, det gick väl se sådär,,,,, men så här gör du! :Du Behöver detta Ovanför. + En nagelfil.   Först så klipper du ut en liten fyrkant, medelstor.   Sen tar du den där lilla biten som du har klippt ut, och trycker HÅRT mot din nagel, så att det blir som en form. Du behöver inte klippa nogrant och perfekt som nageln är för det kan du rätta till sen.   Sen tar du Top coat på nageln . Det är viktigt att du tar på HELA nageln. ( Låt det INTE torka )   Sen trycker du fast den, var noga med att vänta så det har torkat helt.      Sen när den har torkat helt, så stoppar du in folien som sticker ut,  längst ut på nageln, den tar du under Nageln. ( Det känns lite konstigt )   Sen filar du nageln då lossnar folien och du kan peta bort det med en tandpetare eller något annat, sen kan du på sidorna av nageln försöka ta bort de folie som har hammnat utanför.   Sen så tar du topcoat igen fast över folien, ( Du kanske måste göra det 5 gånger... Men låt det torka imellan, för det kan sitta lite dålogt.   Resultatet blev såhär för mig :) Lycka till!

Presentation


Mitt liv, mina misstag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 9-10
 10-12
 12-15
 15-18
 18-20
 Över 30

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stil

Tihi


Ovido - Quiz & Flashcards