sofiamylife

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia - - 31 januari 2013 21:09

Hej! Var i skolan idag :D Då fick jag reda på att jag har 3 prov nästa vecka -.- YAAA!!! FAN VAD KUL! ( Not ) Men man får väl göra den bästa av saken och P.L.U.G.G.A Sönder. Jaopp.... Jag tittade på Sveriges Roligste Klipp men det sög så jag bytte. Fan vad intressant va? Tror ni sitter där och andtecknar så att pennan brinner sönder. Wow jag är väl lite grazy waki. O.O Okeeeej? Jag börjar till och med skrämma mig själv. Men äntligen har mina naglar börjat växa sig lite längre!!! :DD Proud Girl (Y)




SOFIA GRIMES <3

Av Sofia - - 30 januari 2013 10:58

Hej frlåt för inget bloggande men är som sagt sjuk. Fortfarande... Skulle ha gått te skolan idag men hadde jätte ont i halsen och hosta :( Så det blev inget med det. :( Jag vill vara i skolan för vi har ju prov vill inte missa det liksom. Men jaja. Måste plugga spanska sen... Yipy -.-   Men har ju spanska på fredag så jag mst ju plugga D: Men jag ska noe sätta mig nu så har jag det gjort. OM jag orkar.



Puss XoXo

Av Sofia - - 27 januari 2013 15:46

Har skit ont i huvudet och i halsen och är magsjuk :( drf har jag inte bloggat.

Av Sofia - - 25 januari 2013 19:59

Ja rubriken säger väl allt? Man kan inte röra sig frammåt hela tiden, jag har lärt mig de vid den hårda vägen. Livet leker, livet, suger, Karma. Men det är så livet är. Man lär sig oc stå ut. Men ibland... Är det inte lika enkelt som man tror man tror att allt ska bli bra, men de händer bara dåliga saker, man har sina stunder, man har sina dagar. Men det viktiga är väll och inte ge upp? Även när livet suger, heh så finns det alltid något som får en och le igen. Även om du tror att det inte är möjligt. Man måste iband stanna upp ett steg för att kunna ta sig framot.

 

 

 

FUCK EVERYTHING! IT IS FRIDAY!

Av Sofia - - 25 januari 2013 08:14

Väntar på bussen!

Av Sofia - - 24 januari 2013 17:00

Har köpt nya nagellack igen! :D Dem är jätte jätte bra!     

Av Sofia - - 24 januari 2013 07:22

Är typ as trött. Orkar inte med livet mer! Skojja! Men idag ska jag plugga spanska och svenska. Sen ska jag ner på stan och köpa ett nagellack som var slut när jag skulle köpa det. Anyway följ!!!

Av Sofia - - 23 januari 2013 22:36

Hej min mobil tar snart slut på batteri. Så det blir ett snabbt inlägg. God natt på er! :* puuuuusss!!! <3 följ mig på instagram sofiagrimes Right? :)

Presentation


Mitt liv, mina misstag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 7-9
 9-10
 10-12
 12-15
 15-18
 18-20
 Över 30

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stil

Tihi


Ovido - Quiz & Flashcards